De ce prostii asculta minimal ?

Ma întorceam de la Starbucks de la Victoriei (da, sunt corporatist acum…) și minte mea se învârtea în jurul întrebării ce va revoluționa modul cum gândim pentru secole ce vor urma…

De ce nu deschid și un Starbucks într-un cimir ? Nu ințeleg cum poți sa deschizi o sărăcie de-ți servește cafea intre niște clădiri înalte, unde e curent,fig și nu bate soarele. Va spun, îmi înghețase curul la propriu si de abia ce s-a terminat vara. în fine. Cimitirul mi se pare un loc propice pentru o sumedenie de afaceri, nu numai cafenele… poți deschide și saormerii, diverse buticuri cu prăjituri și acadele, Dar cele mai potrivite mi se par cafenelele. E liniște, lumea din cimitir își vede de treaba și este îmbrăcata în general de parca ar fi murit careva. La naiba, poți seta și un dressing code dacă tot sta treaba asa. Bine, revin asupra ideii, nu saormerii, acum ca ma gândesc mai bine.

Cum ar fi sa mergi în Belu sa-ti bei cafeaua de dimineața? Nu ar fi gălăgie, în aer plutește un aer liniștit și cu un ușor miros de tămâie, cât sa se îmbine armonios cu cel de scorțișoara din latte-ul preferat.

Aaassaa… Nu am mai scris de mult și vad ca am pus un titlu aiurea. Merge uneori și minimal-ul bai sparților, gata calmați-va! Nu trebuie sa aruncați cu pungile de heroina în mine sa ma răniți. Oricum e de înțeles faptul ca dorința voastră de a fi diferiți v-a adus clar către o părticica mai inapta ale grajdului muzical, aceea de a asculta același rahat de sunet în mod repetat.

As continua sa scriu despre voi, proștilor, dar nu am Helas îndeajuns pe o raza de 2 km.

Lasă un comentariu