Tehnici esentiale de supravietuire in Focsani

Aducându-mi aminte de sărăcia asta de blog (asa il alint pe prost…), îmi dau seama ca mai trebe sa scriu și eu cate un cacat, ca deh trebe sa ma simt și eu util și masele de idioți trebe hrănite.

Vorbind de mase de idioți, adevărat ca ar putea exista excepții, dar cu siguranță nu se număra printre voi, cititorii, sau măcar printre cunoștințele voastre deoarece e deajuns sa va cunoască încât sa fie și eu înșiși clasificați ca niște retardați.

Inspirația mea pe seara asta era cutremurata de vasta plictiseala ce ma înconjoară de când ma aflu în Focșani încât am cerut ajutor în a scrie un articol blestemat pe sărăcia asta de blog. Ok. Idei au venit dar nu am chef sa scriu. Adică fie, nu am chef sa le dezvolt.

Ma gândesc ca singura metoda clara de a supraviețui în puleala asta de oraș e sa-mi fac spălaturi cerebrale în alcool pana se foarmateaza ultimul neuron de bașeală așternută în ultima perioada.

Sau as putea sa încerc sa culeg bete de înghețată din container utilizând numai pleoapele. Mi-as putea mângâia parul de la sub-brat pana se netezește sau începe sa toarcă ca un motănaș. As putea dansa prin camera ca un cerb încercând sa dau jos lustra prin lovituri repetate ale coarnelor.

Bine, nah. Pana la urma rămân la părerea mea. Alcool frate. Toarnă fără mila ca trece. Întotdeauna cu un pic de alcool trece…

Lasă un răspuns

