Care pula mea e bolnavul ???

Care pula mea.. sa fie căcatul… de-a cautat asa ceva pe Google … si a dat de bloguletul meu ??!?! Cat de bolnav ești cretinule?? Sau cretina..ce-oi fi… poate l-ai futut cu strap-on-ul ?! Nu știu… Nu mai înțeleg nimic..

Îmi vine sa șterg blogul asta bolnav… cum poți cauta asa ceva pe google si sa dai de mine?!

Imagine

Da… acolo cineva a cautat…”mi-am futut cainele”…

Futu-te-n gura sa te futem cu toții ! Sa-i punem pe aia de la protecția animalelor sa te fută și ei în gura de căcănar bolnav ce ești ! Totuși … ma amuza, și pentru asta iți mulțumesc, boule.

De apreciat este ca totuși e scris corect totuși… Dacă tot ești retardat, măcar sa fii unul coerent în vorbire…

Un răspuns la „Care pula mea e bolnavul ???

  1. Probabil este un coleg de la politehnica.Se stie ca majoritatea studentilor de acolo nu prea vad femei in adevaratul sens al cuvantului.

Lasă un comentariu