Poezie pentru ingineri

Inca o poezie ( nu se scrie „poiezie”?) de la politehnistul guru al limbii si literaturii romane.
Este vorba despre ingineri. Despre lifestyle. Despre viata.
I-auzi ce spune !

Astazi nu mai sunt trist
Imi lustruiesc chelia si ma indrept spre job
Sa injur ASE-istul ce m-a angajat
Sa-mi bag pula in jobul de cacat.

Vreau sa ma ia lumea in serios
Sa le arat eu cine-i boss (Palalila…)

Cam atat…bag pula. Candva in viata am fost maltratat de cateva manele inecate prin alcool si mi-au ramas intiparite in creier. Nu pot scapa de ele. Ajutor !

Google e unealta diavolului. Scrob e dovada !

Am citit cateva articolde despre SEO si cum sa pacalesti Google-ul sa-ti afiseze cat mai bine siteul si dupa ce mi-am dat seama ca daca urmezi sfaturile alea doar futi blogul am decis sa le ignor. Oricum, cine ar vrea sa intre pe un blog retardat cu numele de Scrob si sa citeasca gandurile analfabete a unui politehnist?
Blogul asta nu are decat sa te deprime si sa te faca sa te feresti de Politehnica si de ingineri. Dar uite ca la anumite cuvinte cheie Scrob este primul rezultat. Ce gandire sado-masochista si bolnava ar fi pus asta la cale?
Bag pula in vietatile care lucreaza la Google !! Pe google mintile bolnave se pot destinde in a cauta tot felul de siteuri bolnave. Asta e asa frumos la el. Dar si devastator…