Politehnica e de cacat

In seara asta mi-am petrecut timpul dupa ore la o terasa de regie impreuna cu 3 pularai de master de la calculatoare(care..fie vorba intre noi… cred ca e cea mai decacat facultate).

Discutia de la masa… trista. Nimic neobisnuit in asta avand in vadere ca tot ce-i legat de politehnica e trist. Dar mi s-a parut ca de data asta a fost prea trista discutia.

Si cum discutam noi despre politehnica imi treceau prin cap urmatoarele chestii:

1. Am 23 de ani

2. Nu sunt angajat

3. Sunt doar un pularau care o freaca aiurea prea mult timp

4. Desi doar 23 de ani… culmea am intrat la master… din pacate sunt tot la poli.

5. Masterul e si el de cacat.

Si analizand mai bine gandurile si oamenii ce-i aveam in jur care nu mai pot tine minte de cate ori si-au bagat si ei pula in cacatu asta de facultate(insumat de sute de ori probabil) mi-am dat seama de ce e politehnica asa de cacat.

Bine, se cere prezenta, activitate si teme. Si da, bine, sunt cerinte destul de rificate la examene. Dar asta nu difera cu mult fata de restul facultatilor decat la partea cu prezenta, temele si examenul. A, si activitatea. Bine. Lasam astea laoparte.

Mi-am dat seama ca motivul pentru care politehnica asta e de cacat e ca te schimba. Nu mai esti acea persoana vioaie din liceu. Nu mai zambesti ca idiotul cand se bese vreo baba pe strada. Nimic nu te mai uimeste. Incepi sa vezi totul practic, incepi sa ai o gandire logica si neamuzanta. Incepi sa urasti lucrurile care nu au sens si care nu pot capata vreodata un sens cum ar fi politicienii, muzica, arta, istoria,pshihologia,etc. Nu te fute decat ce are o logica si ce poate fi explicitat. Parca incepi sa cauti o formula si pentru numarul de muscaturi din shaorma sa pice cat mai eficient in stomac. Si asta nu e funny.

In fine am bolduit mai sus ce era mai important din articolul asta sa nu va futeti mintile inapte sa cititi tot. Tot prosti ati ramas. De 2 ani de cand am blogul speram sa se invete lumea sa dea veste mai departe. Nu. Tot s-au ingestuit puletii la inscriere.

Ma cac pe ea de politehnica.

21 responses to “Politehnica e de cacat

  1. Adevarat , sunt anul 4 la ETTI si vreau sa scap draq cat mai repede . M-am saturat de toti securistii si stalinistii . Dupa ce termini puscaria asta e ca si cum ai fi facut armata , inveti sa lingi in cur ca sa treci , sa faci chestii fara vointa ta doar sa aduni cateva prezente pt a trece stai ca prostul la cursuri de cacat .

    Sfat nu dati aici , e puscarieeeeeeeeee

  2. Super tare post-ul! Asa e si la Constructii!

    Asta este invatamantul roman! Te dezumanizeaza! DEVII ROBOT! Oita!

  3. bai, nu mai stati pe acolo. e cea mai de cacat facultate de pe fata pamantului. toti care se duc acolo au impresia ca fac ceva prestigios, asa cum le spala profesorii aia batrani mintea.
    profesorii din poli vor doar o pensie buna si un salariu beton.asta e scopul lor principal in viata, si sa faca pe durii in fata fraierilor care se duc la poli din varii motive.

    dupa ce terminati veti fi primiti prost in campul muncii, toti cei care au termenat ase sau drept o sa se pise in capul vostru cu jet fierbinte, ei vor castiga inzecit in timp ce voi le veti cara tucalu. joburi pentru ingineri exista , dar sunt prost remunerate si munca e de cacat.
    unde mai pui ca ma uitam pe un anunt de angajare in elvaetia, pentru it network manager: ce sa vezi, aia cer doar o postliceala pentru postul respectiv, deci nici vorba de automatica.

    ingineria e ultima meserie din lume la ora asta, pana si cei care studiaza litere sunt mai cautati decat inginerii.

    p.s. am termenat echipamente de procesare-coloane de rafinare la fac. de mecanica bucuresti, si actualmente lucrez in domeniul pentru care m-am pregatit cu sarg alaturi de magnifica echipa condusa de profdring jinescu, intretinerea ,revizia si supervizarea,intr-un cuvant managerierea vidanjelor casnice si industriale din judetul ilfov. deci , literalmente o munca si o profesie de cacat.

    retrageti-va din politehnica pana nu-i prea tarziu.

    • Sunt absolvent de ASE …. dar crede-ma ca mult mai usor iti gasesti un job bine platit (sau ma rog, un job, in general) daca ai absolvit politehnica decat daca ai absolvit oricare din facultatile ASE-ului cu exceptia FABBV, CIG si CSIE.

      Oricine se uita pe site-urile cu joburi o sa vada mult mai multe oportunitati de angajare pentru ingineri decat pentru economisti (sau chiar si avocati) – eu, unul, o pot confirma -, iar salariile de entry-level, pentru cine termina ASE, sunt sub cele ale unui absolvent, sa zicem, de automatica si calculatoare. Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca un absolvent de poli isi gaseste mult mai usor un loc de munca in domeniul pe care l-a studiat in facultate decat unul care a terminat ASE, cu exceptia unor facultati (FABBV, Cibernetica si Contabilitate)*.

      Mai toti cei care au absolvit Poli cu care am vorbit mi-au spus ca ceea ce au invatat in facultate le-a folosit in buna masura (depinzand de domeniul absolvit, bineinteles). Nu pot spune acelasi lucru despre ASE: inveti si aduni cunostinte care nu-ti folosesc la nimic, decat daca dai la doctorat. In rest – cultura generala, teorie putin tangentiala cu cerintele pietei muncii, aproape nimic cu care sa poti merge la un angajator sa spui „da, domnule, uite: stiu sa fac asta, asta si asta”. Te intreaba tipu’, „Ce stii sa faci?”, tu: „A, pai uite, stiu X definitii ale marketingului, stiu evolutia conceptului de management, stiu teoriile de management ale lui Peter Drucker si William Deming, stiu tipuri de strategii bazate pe pret, stiu -„, „Bine, baiete, iesi afara!” Poli, imi spuneau acesti absolventi, cu toate relele, cu toate ca si aici, inveti destule materii inutile sau invechite, iti formeaza o cultura profesionala solida si un mod de a gandi care sa te ajute.

      Din comentariile de aici, Politehnica pare a fi mult mai nasoala decat imi imaginasem, si daca inainte regretam ca am dat la ASE in loc de poli, acum ma gandesc daca nu cumva era mai rau. Insa, dupa ce induri aia 4 ani, macar stii ca profesional, esti bazat, si mai ales, stii ca ce inveti in facultate n-a fost (intru totul) o vanatoare de diploma de licenta, iar job-ul nu e o problema mare.

      Si ca o completare pentru Ragosh Scrob (fain blogul, btw), si ASE-ul te schimba. Cel putin, asa am perceput eu treaba. Cred ca orice facultate te schimba. Poli te invata sa gandesti practic, eficient, logic si analitic. Istoria te invata sa gasesti tipare in fenomenele istorice si prin ele, sa intelegi prezentul. ASE-ul…te invata sa gandesti in termeni de costuri si beneficii, sa vezi totul prin prisma utilitatii, si sa uiti tot ce ai invatat despre morala, etica sau decenta umana.

      *A se observa faptul ca astea sunt cele trei facultati din ASE bazate in principal pe stiinte exacte (preponderent, matematica). In general, absolventii de stiinte exacte isi gasesc loc de munca mai usor ca ceilalti.

  4. Baieti sunt anul I la automatica si calculatoare(CTIX(taxa)) detest facultatea asta din toata inima.Dar incerc totusi sa nu ma schimb imi place asa cum sunt …si inca rad daca o baba trage un vant pe strada . Imi puteti da un sfat .. ce sa fac ?… cum sa trec mai usor peste tot cacatul asta academic numit „Politehnica Bucuresti”.

  5. Ieri m-am intalnit cu un student la AC, la politehnica. El nu intelegea de ce eu citesc. De fapt, de ce orice om citeste, cand ar putea sa doarma. In el se afla singurul om de pe pamant care a incercat sa ma convinga de faptul ca poate sa nu se gandeasca la nimic. NU l-am crezut.
    In alta ordine de idei, ma bucur ca blogul asta exista. Exprima exact ce simt eu, absolvent de filosofie si masterand la psihologie.
    Pana una alta, recomand un blog, cel putin la fel de bun. Daca va intereseaza, putem sa facem o asociatie impotriva inscrierii la poli. Glumesc…
    http://www.istanteodor.blogspot.com

  6. Mai, care a lansat poza aia cu OZN-ul care pleaca de pe rectorat??? De cand sunt in Pulitehnica (4 ani in ani omenesti, o vesnicie in ani pulitehnici) ma tot gandesc ca echipamentul ala expirat din laboratoare a fost de fapt furat dintr-un OZN capturat de securisti prin anii ’60. Dupa ce l-au dezmembrat, caroseria au aruncat-o pe rectorat si au vazut ca merge ca acoperis.

  7. eu am terminat masterul la politehnica, mai exact la FAIMA, programul managementul resurselor umane, insa noi asa ne amuzam la ore, nu statea nimeni incruntat, profesorii sunt super de gasca…ce sa zic, aveam si un prof foarte in varsta, pana cand si el glumea, ne amuza….mi-a placut ce am facut, mi-a placut si modul de predare….acum cred ca depinde si de programul pe care il alegi. Fratele meu vrea sa intre la facultate la Info in Politehnica, are un prieten care e deja acolo, si acel prieten are aceeasi parere ca si tine. Deci, da, depinde de ceea ce urmeaza sa faci. Eu una, nu am ramas cu un gust amar dupa Politehnica.

  8. In curand pe toate programle de stiri va aparea adevarat fata a politehnicii, la modul cum se cer bani pentru o infectie totala in camine si bataie de joc, obligati sa doarma sau sa nu doarma cu gandacii, claie peste gramada fara pic de loc nici 6 mc de aer pe persoana si baile disturse si infecte. Despre cat de compententi sunt profesorii, ramane de vazut. Fratilor daca tacti ca niste lasi astia isi iau banii si noi medicamente entidepresive.
    RUSINE POLITEHNICA BUCURESTI!!!!!

  9. eu am terminat poli in 2008 dar si ea m-a termenat. am avut 6 prieteni , toti viitori ingineri, in cei 4 ani. oameni de nimic, fara viitor, poate in alcoolism. m-am angajat la orange cu pila si cu niste seri petrecute cu un nasparliu de la HR. A MERITAT. treaba s-a facut, m-am angajat si castig bine acum, plus ca nici programul nu ma omoara. bine, sunt cuplata cu un director de pe aici. eu sunt din craiova si nu pot trai fara barbat langa mine, nu conteaza varsta sau cum arata , sa aiba ce trebuie la el tot timpul.
    da, politehnica e cea mai de cacat scoala din univers.

  10. cea mai da cacat din lume . bah, asta nu e facultate, asta e parnaie cum bine-a grait amfitrionu’. ESTE CEA MAI DE CACAT DIN LUME //poate doar in Federatia Rusa sa mai gasesti asa FACOLTATE. PLUS, CACAND TERMINI ( A SE CITI EJACULEZI) NU ESTI BRE DECAT UN AMARAT DE TELECTUAL TEHNIC , INCULT SI CU VIITOR IN VANZARI DE AUTOBUZE SAU CACATURI DE GEN. MACAR DE AI LUCRA IN CERCETARE DAR NU MAI EXISTA ASA CEVA PE LA NOI.
    JOS CACATUL DE PE RECTORAT SI AFARA CU JAGARDELELE STALINISTO-SECURISTE DIN PULITEHNICA.
    PS PULA BLEAGA , JEGUL ISTOVIT ISTVAN SZTOJANOV MAI TRAIESTE?

  11. eu am patit ceva CU ADEVARAT NASPA. SUNT anul 4 la echpamente periferice si proful de imstu , fratilor mi-a luat capul si mi l-a adus in dreptul erectatului. eu am fost fata buna si l-am facut multumit dar bou nu m-atrecut si m-ia transmie ironic-poate faci mai bine data viitoare. sa=l dau in vileag pe cocalar?

  12. Am citit articolul cu mare curiozitate🙂 Sunt de acord si m-am regasit destul de mult in punctul tau de vedere… dar doar pe jumatate.
    Ca absolvent de electrotehnica, singura schimbare reala este intr-adevar, o mai mare inclinatie spre logica. Da’ asta nu ma face sa nu ma cac pe mine de ras, cand e cazul, sau sa ma comport ca o fiinta umana si nu un robot, cum intr-adevar, bine zis, foarte multi o patesc. Dar asta fiindca si ei s-au lasat schimbati.

    Am fost de 3-4 ori gata-gata sa imi bag ceva in ea de facultate si sa imi retrag dosaru de mai multe ori. Iar astazi, nu m-as intoarce acolo nici ca vizitator.

    Politehnica nu te invata sa urasti istorie sau muzica. Te face sa o detesti chiar pe ea🙂

Lasă un răspuns

