Uneori

Uneori uit ce vroiam sa scriu.

Uneori vin in fata tastaturii cu idei cacalau apoi le uit.

Uneori imi vine sa nu mai scriu deloc.

Uneori am impresia ca oricum scriu degeaba.

Uneori ascult melodii de la Andre si contemplez asupra complexitatii melodiilor.

Uneori cant in dus, dar nu Andre si nici Cheeky Girls. E muzica prea complexa sa fie cantata intr-un dus.

Unoeri ma gandesc daca merita si Elena Ceausescu sa fie numita dupe Elena Basescu.

Uneori tind sa pun prea mult zahar in cafea si o sting cu apa,desi asta-i strica gustul.

Uneori imi vine sa renunt la fumat.

Uneori imi fac promisiuni pentru a trai o viata mai sanatoasa, sau propunei pentru un viitor decent.

Uneori cred ca nu am un viitor, nu aici cel putin.

Uneori cred ca facultatea asta a fost pe degeaba, alteori sunt sigur de asta.

Uneori imi vine sa-mi bag pula-n tot, sa ma dezbrac la ciocanu’ gol, sa alerg pe strada cantand Tatal Nostru cu un Kalasnikov incarcat in mana, impuscand tigani in uralele natiunii si sa zambesc satisfacut stiind ca un glonte tot mie-mi este sortit. Asta uneori.

PS. Stiati ca? elena ceausescu avea apelativul „Tovarăşa academician doctor inginer Elena Ceauşescu”? Ai sa-mi bag pula…

Lasă un răspuns

