Racit in camin… ah ce viata minunata!

Ce poate fi mai bine decat sa fii racit si sa stai la camin ? Sa bei numai ceaiuri toata ziua si sa-ti rupi ficatul cu modafen pana crapa ? Nu as da nimic in lume sa scap de raceala asta. E prea bine asa. Merit din plin toate beneficiile aduse de raceala pulii ce m-a apucat.

Mai nashpa decat sa fii racit la camin e sa te stropeasca apa din wc-u cand lansezi un cacat demn de admiratia zeilor.

Sa fii racit in camin e ca si cum ai incerca s-o futi pe Megan fox fara pula. E ca o stare de ameteala ca de dupa 5 beri bagate turbo dupa un efort prelungit, cu moleseala de rigoare.

De cand n-am mai scris pe saracia asta numita blog s-au intamplat 2 cacaturi legate de facultate, care consider eu ca sunt destul de importante… 1. Am luat licenta, 2. Am intrat la master tot la poli deci scrob.wp.com ramane tot blog de politehnist. Asta pana mi se termina sucul politehnic din mine si raman fara puli de impartit. Dar asta n-o sa se intample prea curand. Intodeaua gasesti pe cineva sau ceva in care poti si merita sa-ti bagi pula.

Am cunoscut un pularau de anul I, carnita frageda de Automatica si Calculatoare, pui de oltean, cu chica( cine nu stie ce-i aia va spun eu ca e un floc de par de-ti creste in moalele capului unde-i placea lu tactu sa te serveasca cand nu erai atent la ce pizda matii iti zicea). Revenind la bobocul ce vi-l descriam mai devreme doar vreau sa va spun ca omul este foarte increzut si chiar isi imagineaza ca facultatea asta e un fel de laba usoara pe care orice om cu un pic de vointa o termina.

Ei bine am incercat sa-l sfatuiesc ca sfincterul lui va fi tabarat din toate directiile de profi si laboranti din facultate, dar el a ramas pe pozitii. Cat timp sa-i dau pana se loveste zdravan cu fruntea de primele cacaturi din facultate? o saptamana? doua? Ei bine m-a lasat curios..

Lasă un răspuns

