Imi cer scuze, sa moara mata !

Sunt atat de idiot uneori incat ma uit la pustoaice pe facebook si izbucnesc intr-un ras isteric cand vad vreo proasta nascuta pe 11 septembrie. Multumesc sincer din toata inima acelor talibani care au facut ca aceasta data sa aiba un simt al umorului.

Revenind la gainile nostre vreau sa-mi cer scuze. Problema principala este ca nu stiu exact pentru ce vreau sa-mi cer scuze, dar ma simt vinovat de ceva. Sa incerc cateva variante.

Imi cer scuze pentru momentele cand treceai pe strada si ziceai ca ai calcat in ceva. Uneori nu pot sa las sa treaca luna fara sa manac macar putina varza.

Imi cer scuze ca mata e asa de grasa . Nu stiu de ce e asa dar pur si simplu ma simt vinovat pentru asta.

Imi cer scuze daca nu ati primit ce v-ati dorit de craciun, dar carnea de ren este prea buna. Are gust de lacrimi de bebelus.

Imi cer scuze daca nu ai un frate, dar la 9 luni dupa ce te-ai nascut nu mai eram chiar asa de beat. Si mata e grasa…

Imi cer scuze ca n-am mai scris nici o pula pe aici. Pentru asta chiar ma simt vinovat, dar trec printr-o perioada deloc propice tematicii acestui blog. De fapt ma doare in pula. Ca si cu Gugal Erth. Ai posibilitatea sa vezi orice cacat miraculos si granduos de pe lumea asta, si cand il deschizi te uiti in cacat la propria locuinta si imprejurimi. Imi cer scuze ca nu scriu mai mult, dar mi-e scarba de voi sincer. Nu mai faceti deastea !

 

Lasă un răspuns

