Buzau, aceasta oaza din inima Moldovei

Eram pe tren. Ma intorceam acasa dupa saptamani insirate de facultate fututa. In jurul meu liniste. Nu tigani. Nu olteni. Nu nimic. Doar liniste de mi se auzea pulsul pulii. Petrec cateva momente cugetand asupra realtivitatii unei relativitati si asupra provenientei vietii cand niste „ş„-uri repetate intr-un mod idiotic, dansand intr-o discutie intre ceea ce-mi pareau doi nespalati, imi perturba analiza care se apropia de o concluzie care avea sigur sa schimbe drastic evolutia umanitatii inspre bine. Vorbeau de cat de mandri sunt ei ca sunt moldoveni.  Am decis sa renunt la cugetarile mele pana ce voi trece de aceasta insula a moloveniei ce este Buzaul. V-am desenat o harta sa stiti cam pe unde sa nu calcati in caz de vreti sa nu fiti deranjati in timp ce vreti sa gasiti raspunsuri la intrebari existentiale.

Am atasat si o harta cu Romania si partea Romaniei care trebuie evitata in caz de nu vreti sa fiti perturbati din cugetari profunde ce pot duce la schimbarea lumii in bine.

10 responses to “Buzau, aceasta oaza din inima Moldovei

  1. ce nesimtiti sunt vrancenii…i-au izolat pe cei din buzau de moldova…Apropo culoarea roz,respectiv suceava,ce reprezinta?

  2. vineri, inainte de incantatorul examen la lingvistica am fost sa cumpar troler . si bilete la tren. ajungem la gara, full house :))

    ma asez la coada cea mai mica, aka coada de 8 persoane, si astept impreuna cu al meu iubit si unul din prietenii nostri comuni.cand, dupa lungi asteptari imi vine int-un final randul , ce sa vezi ? tanti radea intruna. eu, exasperata si grabita, ii dau toate datele pentru biletul meu, ii repet de 3 ori „duminica seara” ,ea rade si-mi raspunde de trei ori ceva apoi mentioneaza printre ranjetele ei ca de fapt nu vorbea cu mine, imi inmaneaza biletul, si pe cel al iubitului; eu rasuflu usurata, ma uit fugitiv pe bilet sa vad daca are seria corecta si ora de pleacare/sosire a trenului, apoi il bag in portofel, si alerg de la gara la facultate. ca doar aveam examen; seara m-am chinuit sa adorm si a doua zi plec , din nou grabita, sa nu intarzii la noul loc de „munca” ;))

    dupa 12h, ca oricare alta fiinta mica si normala, ma intorc acasa, sa mananc, sa ma bucur de un dus, sa-mi termin bagajul , ca a doua zi ( azi ) dupa alte 12h de castig cinstit al existentei, sa iau intr-un final trenul si sa ajung acasa. din chestie in chestie, tot cautand prin dulap lucrurile necesare si vitale pentru aceasta calatorie, deodata asa, ma gandesc sa ma uit la bilet. sincer nu stiu ce naiba speram sa gasesc, dar sigur l-am gasit si nu era fericit. pentru ca pe bilet data de plecare nu era 5.06 ci 3.06 . adica vita, pardon, Doamna de la receptie cu incantatoarea casca in ureche, mi-a pus data gresita pe bilet.

    sun la gara, nu raspunde. sun din nou. acelasi rezultat. ma imbrac, plec, in 15min ajung in gara, o caut pe aceeasi vita, pardon Doamna, vorbesc cu ea pe un ton autoritar, furios si exasperat si-i reamintesc circumstantele in care s-a comis „eroarea’ . la care ea : ” da, aveti dreptate ca am gresit dar nu pot sa va ajut cu nimic, trebuie sa cumparati alt bilet daca vreti sa ajungeti acasa.” apoi adauga : ” ca in definitiv e numai vina dumitale ca de ce nu te-ai uitat pe bilet ? ”

    termin „cearta” cu un animal, si ma mut la alt ghiseu, la informatii, la sefa de tura sau cam asa ceva : „vreau sa depun o plangere impotriva unei angajate ” . ea , surprinsa”de ce? ”

    ii explic, din nou ca un papagal care recita aceeasi tampenie pe gratis ca ea sa-mi zica ” de ce n-ati verificat biletul ? ”

    „Doamna, aveam examen, statusem la coada aia jumatate de ora,. am repetat datele la ghiseu de 3 x fiecare.am verificat seria si ora dar nici prin cap nu mi-a trecut ca incompetenta angajatei ar fi asa de mare incat sa ii repet ceva de 3x si ea sa nu auda. timp in care angajata dumitale vorbea cu o alta colega iar eu ii comunicam datele pentru bilet. dumneata intelegi ? daca eu recunosc ca sunt vinovata ca nu am verificat biletul mai atent si ca am zburat recunoscatoare ca scapasem intr-un final de doamna de la ghiseu, si „doamna” recunoaste ca e vinovata ca nu a fost atenta, cu gura ei, atunci de ce platesc tot eu biletul, si nu e impartit in 2 ? adica sa plateasca si ea? ce dreptate e asta? plus, ca nu e doar cuvantul meu impotriva cuvantului ei , cum mi-ati aruncat in fata pana acum am fost 3 persoane cand am cumparat biletul. sau cuvantul a 3 studenti nu valoreaza nimic pe langa cuvantul unei angajate a cfr-ului ?

    ” ca nu conteaza , reducere nu va pot face. e vina dumneavoastra si nu va pot ajuta,”

    „Doamna, biletul ca biletul. deja mi-am cumparat altul. dar eu vreau sa depun plangere impotriva casierei.”

    ” pai daca a fost vina dumneavostra eu ce pot face?. ca trebuia sa-l verificati, ca e cuvantul dumneavoastra.. ca..ca..ca…”

    aceleasi „Argumente ” insirate ca pe Tatal Nostru pana cand mi-am terminat ultimul dram de rabdare si mi-am dat seama ca oricum tara asta e de rahat, cu un sistem de rahat, in care cu totii pe masura ce stam in continuare in ea ne tot afundam in.. ati ghicit ?! rahat !!!!!!

    asa ca mi s-a parut inutil sa stau, pe stomacul gol sa o ascult cum tot incerca sa ocoleasca faptul ca eu venisem la ea pentru o plangere nu pentru reducere, i-am aruncat scarbita un „multumesc” si am plecat acasa.

    sa tot circulam cu cfr „))))

  3. ba baiatule care ai scris pe acest forum tia mai zis cineva ca esti handicapat mintal sau retardat probabil ca nu afla acuma cei „`cu tine dc te arzi asa in figuri vrei sa pari domestic cand esti un animal salbatic si libidinos ba ga mea s pu la in ma ta de besinos panarama de om!

    • Fa nu mai fi suparata si invata sa scrii ca doar e la caterinca blogul ( nu forumul..borati-as cacat pe mata cu presiune) . E un blog pe care l-am facut penru oameni prosti ca tine carora le e prea greu sa citeasca chestii inteligente si care ma amuza in neimtire citind comentariile. Sper sa ajungi undeva in viata ( in semnsul bun al cuvantului) ca poate nu esti pe atat de prost cat comentariile tale.

Lasă un răspuns

