M-am intors

Intors din Valea Intunecata a Nefumatorilor unde mi-am petrecut ultimele 24h din cauza unei raceli care m-a lipit de pat mai bine decat cum se lipeste de bol cand mananac produse din paste fainoase(stiti voi ce…), mi-am dat seama, privind pierdut in urma ca nu pot trai fara sa fumez.

De obicei careva care se scoala din pat dupa o raceala mai fututa sau o gripa se duce la doctor isi reface proviziile de medicamente si Vitamina C plus alte cacaturi de ceaiuri si chestii feng-shui ce se topesc la caldura corpului uman si emana un miros „medicinal”, isi cumpara cea mai noua editie din Biblie i Men’s Health pica in genuchi in fata unui altar cumparat din piata de la moldoveni si incep sa se roage pentru sanatatea lor. Eu prin stilul meu de viata si logica in gandire totalemnte fututa trebuie sa fac inversul.

Scap de raceala putintel… ma car taras in coate pana la cel mai apropiat magazin, pic in genuchi in fata vanzatorului, rugandu-ma pentru un pachet de tigari, sau daca nu am bani destui ma rog sa-mi dea la bucata. Imi fac proviziile… aprind tigara cu juma’ de plaman amortit de la tusit si zambesc linistit.

Da. Febra pentru mine e doar un concediu de la fumat. Un prilej sa se mai regenereze sanatatea-n mine. Ironic, nu?

Va las cu o melodie faina pe care sper sa va faceti creierii tocanita. Enjoy !

2 responses to “M-am intors

Lasă un răspuns

