Imi bag pula in Facebook

Azi n-am in ce sa-mi bag pula… Azi vreau a-mi bag pula in ceva pe net. Sa trollez aiurea. Ceva de care sa ma pot lega fara motiv bine intemeiat. Azi imi bag pula in Facebook!

Azi nu vreau sa-mi bat capul cu ce-a mai facut Georgel cate suri a mai legat, cate campuri a arat. Georgel e gay. Georgel e laba trista care dupa ce izgoneste toate gainile din veceul din curte cu groapa sub el, isi trage o laba aroganta inauntru cu gandul la Botezatu si cu mirosul in nara de tone de cacat rascolit de sub el. Ca de altfel… nu e nici o diferenta majora intre Georgel si masa intreaga de materie fecala adunata cu stradanie de catre gasa de masa si betivul de tacsu(care si-a pierdut o cizma acolo cand a incercat sa coboare crezand ca ala era beciul) decat o puntita de lemn ce-i desparte si ca Georgel are profil pe Facebook.

Dar destul despre Georgel. Sa revenim la lucruri mai importante.

Motivele pentru care imi vine sa trag o partzaiala uscata dupa urechea Facebookului sunt putine dar importante.

1. Am fugit cu totii de hi5 ca de invatat doar pentru simplu fapt ca incepeau cocalarii sa ne inconjoare ca preotii pe copii de 12 ani. Am ajuns pe facebook cu speranta sa nu mai puta a bo$$i si PrYnTsSesE si copchii de 10 ani cu parinti plecati in tarile „din vest” sa care saci de ciment in spinare, copchii care posteaza poze cu un teanc de bani frumos imprastiat pe o masa impreuna cu niste telefoane de cacat si lanturi si ceasuri de Haur. Am fugit de ei de scarba si in speranta ca nu o sa mai dau de ei. Facebook-ul nu ne-a protejat de asemenea obscenitati.

Solutie: butonul Abuse apasat de destui chiar sa eradicheze oamenii astia pana nu-i fute gusterii dezgustati de atata maroneala pe pielea lor. ( nu sunt rasist, doar urasc ciorile)

2. Libera exprimare conteaza ! Ma tot uit pe Youtube(uite ma ca puteam sa ma leg de asta..ah.. prea tarziu) si vad la comentariile cele mai apreciate cum niste prosti tot spun ca nu ar trebui sa existe butonul de dislike. Daca cineva a ajuns acaolo doar prin trolleala agresiva si nu a mai ascultat melodia sau nu a mai vazut vid-ul ala idiot e normal sa apese dislike daca nu i-a placut.

Dislike  trebuie pus si pe Facebook.

Imi mai bag pula si in app-ul de vizualizat poze. Chiar nu era necesara futeala comunista cu fundal negru doar ca sa vezi niste dropsati.

In rest e bun Facebookul ca avem un locusor unde poti sa-ti futi timpul aiurea, iar pentru unii sa-si faca o viata acolo, dar nu ma leg de ei ca mi-e mila de sarmanele drone care nu pot sa-si faca prieteni ca le atarna „ceva” de fatza sau le pute pizda in asemena hal incat SRI-ul i-a tatuat pe frunte ATENITE/ATTENTION/ACHTUNG .

7 responses to “Imi bag pula in Facebook

Lasă un răspuns

