Deci va multumesc grav

Uite cum am strans eu 7500 sau gen de view-uri pe saracia asta de blog.Va multumesc frumos pentru performanta asta sarmana ca eu nu visam nici in cele mai perverse vise de ale mele sa strang atatia prostalai pe bloguletul meu mic si cacat.

E de-a dreptul o performanta si nu am decat sa va multumesc voua, pularailor care instrati zi de zi pe blog si imi faceti vizualizari de-ampulea, desi stiti bine ca nu scriu decat o data la o mie de ani.

Va apreziez ca stiti ca aici nu veti gasi decat cacaturi scrise la plictiseala, scrise cu durere de pula, cu greseli gramaticale, cacate pe moment si neinspirante. Va multumesc ca le cititi desi nu isi au rostul. Va multumesc ca stiti sa aprecieti ceva de cacat. Si e important sa aprecieti ceva plin de cacat. Ca altfel nu ati fi asa de … oameni. Ca alfel ati fi niste roboti cacati pe ei de principii si de conduita. Fuck that! Fuck everything that’s normal and imposing!

Hai sa fim noi! Sa fim dezorganizati, pierduti in ganduri, fara remuscari, fara inhibitii, fara sa ne facem griji de ceea ce spunem, fara decenta. Naturali!

Sunt beat:) Va iubesc! De sfantul Valerica cel mai frumos gest care poti sa-l faci e sa te imbeti si sa-ti bagi pula in tot ce ai visat pana acum. E cel mai prielnic moment sa te trezesti la viata. Sa-ti bagi pula in ea si sa o iei de la capat. Deci de la anul, 14 februarie e ziua nationala a betivilor! La multi ani bravi soldati !

Lasă un răspuns

