Spre final de sesiune, optimismul inainte de cazatura

Lupta ce-a durat secole si a rapus multi dintre ostasii Regiei se apropie de un final pasnic. Data de 4 februarie 2011 va fi tinuta minte ca fiind ultima zi din viata unui copil si prima zi din viata unui adult emancipat.

De maine nu mai fumez. De maine nu mai beau… De maine ma las de toate viicile ortodoxe si neortodoxe, am sa zâmbesc la lume pe strada ca un bun concetatean, am sa strang mainile ferm si am sa spun prietenilor cu privirea cat de mult inseamna pentru mine.

Am sa catar cele mai înalte vârfuri, am sa dobor ce-i mai puternici dușmani, am sa secătuiesc toate apele din pârâuri, am sa calc în picioare tot ce-mi va sta în cale și voi trece și examenul asta.

Dar pana atunci, bag pula, mai merge o bere…

4 responses to “Spre final de sesiune, optimismul inainte de cazatura

  1. Abia astept sa-ti faci blog beh pwola ! Cat am sa-mi mai plimb si eu pula pan el … :))
    Da sa nu faci despre programare sau calculatoare ca-ti torn cacat pe gat cu basculanta !
    Ne vedem la o cafea maine stf !

  2. Pingback: Examen la Politehnica.O generalizare enciclopedica: Part I « Blog de Politehnist : Live from the Dungeon !

Lasă un răspuns

