Inca o dimineata de Craciun

Se facu dimineata de ceva vreme. Noaptea a trecut nedormita. Mai trecu ceva timp de cand nu am mai scris pe blog. Degetele-mi tremura. In casti imi rasuna sunetul ghitarilor celor de la Alternosfera, in timp ce privirea-mi mai aluneca usor de pe leptop, prin geam, pe zapada neatinsa din fata caminului.
Se vede frumos afara. Cateva raze razlete de lumina incanta fondul alb si sobru din Regie. Pic pe ganduri si intr-o adanca visare. Imi zboara ganduri in mii de directii, sentimente le traiesc din plin, le retraiesc le uit.

PS. Scuze ca postul astuia-i lipsesc keyword-urile „clasice” de genul „pula”, „cacat”,”muie”, etc., dar asa devin de serbatori. Un fel de Dr. Jekyll and Mr Hyde
PS2. Nu va asteptati sa scriu in viitorul apropiat ca vin sarbatorileiar odata cu ele vine acea atmosfera plina de bucurii si de fericire care cand o vad plec cat mai repede si ma imbat cu prietenii,deci da, o sa fiu beat cam tot timpul
PS3. Sarbatori fericite si Craciun Fericit !