Futu-ti netu matii in gatu pulii si ranitii mamei tale si sa te fut in gura de net prost !!!

Sa te futi in el de net de regie frate ! Merge ca un cur ! Sa ma cac in mata de orfan ca nimneni nu stie cine te-a turnat ! Sa ma pis pe mata oriunde ar fi ea ! Ce pula calului merge asa greu? CACAT!!!
Azi nu…
Azi nu ma gandeam sa mai scriu pe blog…
Ca de altfel…
Nu-mi doresc de ceva vreme sa mai scriu pe blog…
Dar parca cacatul asta ma obliga sa scriu pe blog. E sentimentul ala care il intampini dimineata cand dormi si un coleg de camera trage o basina, iar tu faci tot posibilul sa te trezesti si sa te evacuezi pe hol cu o tigara-n bot.
Asa ma simt si eu obligat sa injur netul. Si de asta profit ca m-am trezit la 7.
Ieri seara net ..pula. Mergea 10 minute… pica ! Pana si alea 10 minute in care mergea … tot ca un bosorog astamtic mergea.
Ba si platim pentru netul asta in pula mea… Fie ..unii pleatesc. Dar ce vreau sa zic e ca ii doare in cur de noi … Ce zic ei , aici ma refer la administratorii caminelor si regiei, … ” eh da-i dreq de taranoi”.
SA NE CACAM PE VOI DE PE TAVAN CU PRESIUNE !

9 responses to “Futu-ti netu matii in gatu pulii si ranitii mamei tale si sa te fut in gura de net prost !!!

  1. Iti inteleg sentimentu si-l nutresc de ceva zile. Tocmai ce am scris ,,futu-ti netu matii” pe google caci vroiam sa vad cati nefericiti sunt in situatia mea. Te-am gasit pe tine-n pula mea. Nu o zic cu rautate, dar simt ca aici e locu sa-ti bagi pula-n el de net cu masa care l-o cacat! Hai noroc in plm!!!

  2. FUTUTI ICOANA DUMNEZEULUI MATII DE NET SI BAGAMIAS PULA IN MATA PANA SE CACA KILO BITES PISAMAS PE SERVERU MATII DE JEGOS IMPUTIT NENOROCIT RATAT JAVRA ORDINARA RETARDAT CACAT LA CUR OLIGOFREN FUTUTI CRISTOSU MATII SI DUMNEZEU ALTARULUI BISERICII MATII DE MUIST! SO FUT PE MATA ! SA TRAIM! PLM….

  3. Bagamias pwla in cine a facut netu asta fututi morti mati.
    Mergi odata la 3 ani fututi raniti mati si fata ta de retard jegos pana iti cade sprancenele

  4. Va FUT LA MUIE DE POPONARI fraerilor mie imi merge netul perfect dar ce sa va fac daca voi aveti net dala rabla la 2 lei pula mea datil la gunoi daca aveti stone pc futul muia si blogul asta de rahat cu stone pc ITI BAGAM PULA IN MATHA BAI BLOEGJ LE FUTUJI MATHA

  5. BA LA MINE PIZDELOR MERGE BINE CU 20 DA MEGA PE SECUNDA SA MURITI VOI DE CIUDA. DUCETI-VA VOI LA CACATUL DE ALA CARE VA DA NET SI SPUNEI SA SUGA PULA LU MASA SI SA VA DEA NET.

    Cu pizde in gura,
    Mata si Tactu

Lasă un răspuns

