Sunt un dezastru…

Sunt un dezastru de om care scrie pe un blog dezastruos, intr-o maniera dezastruoasa… Am vreo 110 articole printre care veti gasi cuvantul pula scris in 61 dintre ele, acum 62, vreo 350 de etichete din care habar nu am care , din ce motiv, pentru ce le-am pus, de unde dreq le-am pus si ce pula mea vroiam sa obtin cu ele.
Cum scriu e un dezastru… Greseli gramaticale… Dezacoarde… Cuvinte scrise de-am pulea … Pula mea..
Da bha frate… AM BLOG… Ce pula mea…

In curand poate incep sa scriu in diacritice… Stay tuned!

Lasă un răspuns

