15 minute in care rinocerul n-ar fi avut nici o sansa !


Am fost mai devreme in Maxx si pula mea… In 15 minute n-am reusit sa fac altceva decat sa beau o bericica si sa-mi umflu coaiele cat 2 portocale.
E inghesuiala si taraneala ca la Namoloasa pe acolo cand se strang taranii sa-si ia pensiile, si muzica de acolo era mai proasta decat Elena Udrea. Macar de bagau un rock clasic, dar asta normal ca speria taranii veniti acolo ca „pi scena era dia pizdi !!!”. Macar de bagau o manea sa fie totul ambiental…
Cacat. Uite cum am reusit sa-mi fut 10 RON pe un cacat care nu mi-a fost deloc de folos in viata… Nu zic ca e ceva neobisnuit asta, ca..deh, dau 12 ron zilnic pe un pachet de tigari, dar in timp ce am dat acolo din buci de doua ori si mi-au pus 3 pularai mana pe cur(asta nu m-a dernajat ca nu ma asteptam la atceva de la taranoi), in tot timpul ala puteam sa-l asasinez pe guta cu un pix infins adanc in rect. Sau puteam sa plantez niste iarba in fata caminului. Puteam sa alerg un rinocer prin savana sa-l fut anal… Puteam sa fac atatea lucruri…
Dar nah… Trebuie cumva sa-mi fut eu seara cu ceva stupid.

Lasă un răspuns

