Vreau vizitatori !.. ce pula mea…

V-ati plictisit curatand darele de balega de pe camasi? V-ati trotilat prea tare la utima betivaneala si a murit la intrare? Nu mai gasiti marimea potrivita la pantofi desi nu-i purtati? Ati supt pula si ati uitat sa va deconectati cand si-a dat drumul? V-ati intrebat vreodata de ce coaiele sunt cretze desi nu au stat in cada prea mult timp? Nu stiti cum sa flegmati impotriva vantului fara sa va stropiti? Te omoara faptul ca un casalot are pula de 5000 de ori mai mare ca greutate ca tine? Te intrebi de ce pizda aia buna din serie de la tine nu se uita la un darlau sarman ca tine?
Daca iti pui intrebarile astea sau ai nevoie de raspunsuri la ele bine ai venit pe blog. Poate ai ajuns aici cautand pe Google” cacat in gura pizdii”, sau „sloboz futut anal”. Pentru tine am facut blogul asta. Cretin degenerat ce esti! Aici vei gasi raspunsurile pe care le cauti !
Da caut idioti sa intre pe blog sa ma venereze… Sa-mi slaveasca pula ca si cum ar fi a lor si sa ma scarpine la cur de fiecare data cand am nevoie. Acei darlai incompetenti vor vedea lumina!
Am nevoie si de beni sa-mi fac o ferma de iepurasi sa ma sterg la cur cu ei ! De aseamenea doresc pizde sa le bag sobolani in cur si sa le cos …

Lasă un răspuns

