Mr. Johnnie Walker in progress…

Am decis sa-mi iau niste acuarele de acasa sa mazgalesc niste pereti de prin camera.
Avand in vedere ca colegii probabil nu si-ar dori sa fac puli si coaie pe tot tavanul, am convenit sa desenez un Johnnie Walker pe peretele unde dorm. Fie ca domnul Walker sa-mi indrume visele spre fericire!
Cand termin am sa-i fac o poza la dracie si imi sugeti pula daca n-o sa va placa indiferent cat de cacat o sa fie !
Pula mea, partea nasoala a fost ca mi-am uitat pensulele acasa… iar cum ma stiu eu de scartzar, nu m-am indurat sa arunc 5 lei pe o pensula. Drept urmare un burete de spalat vase la 0.5 lei va trebui inlocuiasca pensula.
Cacat. A inceput facultatea. Asta voi acoperi in alt episod…
Pana atunci, pula mea, ce se intampla se intampla .

Lasă un răspuns

