Haoleu cu TGV-ul de Rromania…

Ieri seara mi-am luat bilet pentru acceleratul de la 9 seara, sa ma intorc in orasul care nu doarme niciodata(Focsani… of course…).
Ei bine speram sa fie o calatorie linistita si nu-mi doream mai pe nimeni in compartiment deoarece aveam nevoie de somn.
Mai ales daca acel nimeni era un tingan.
Primul indiciu care avea sa-mi spuna ca n-o sa fie chiar asa a fost cand am ajuns pe peron. Ba… mai aveau oleak isi puneau corturile acolo !!! Erau dea gypsani cu carucioare intregi de bagaje, cu ai-shpe puradei dupa ei si graoznic de imputiti !
Am zis… Hai poate n-am norocul sa stau cu ei in vagon. Am presupus ca vor sta pe la ultimele vagoane, pe l 11 si 12. Pula. Nu-i vedeam ca urca nicaieri. Mergeam pe langa tren dupa ce a parcat in gara si ma uitam dupa vagonul 8 in care aveam locul.
la 12… nu prea vad ca urca tiganii… la 11 la fel… putini tigani…la fel la 10 si la 9… dar in vagonul 8 unde trebuia sa urc eu….se inghesuiau tiganii unii peste altii sa intre…
Macar am avut bafta sa nu nimeresc in compartiment vreunul, dar pe holul vagonului tot erau tigani.
Am aflat de la o femeie din compartiment ca domnii respectivi cu palarie si cu vocea ridicata din vagon, tocmai au fost trimisi inapoi din Franta.
Uite mah ! Am cunoscut si eu „romanii” care ne-au facut de kkt peste granite…

Lasă un răspuns

