A 7-a oara chiar e cu noroc !

Am luat probabil ceea ce este cel mai blestemat examen din tot poli ! Am luat RM-ul.
Aveam dreptate cand am spus ca a 7-a oara e cu noroc. L-am luat din a 7-a incercare. Si nu mi-e rusine de asta, ba chiar ma simt mandru de mine ca am dovedit faptul ca sunt perseverent ( cel putin cand e vorba de miloaga). Dar ce mai conteaza cum l-am luat pe cand nu e nimic mai pretios si mai stralucitor decat un 5 in catalog. Si oricum lasand gluma la o parte … l-am luat pe merit !
Ma simt asa mai liber, gata sa savurez ce-a mai ramas din cele 2 saptamani de vacanta, sa plantez flori si sa dansez in ploaie ! Asta dupa ce ma fac manga…

One response to “A 7-a oara chiar e cu noroc !

Lasă un răspuns

