E timpul pentru o schimbare ! Boc, Base, Udrea… ciuliti urechile !

De cand am inceput Scrob nu am scris despre politica. Nu de alta dar chiar nu este un subiect interesant si imi cam bag pula in oamenii care se ocupa cu asa ceva si in general in oamenii mincinosi.
De ceva timp este criza, si acum este momentul de o schimbare. Visez de ceva timp ca imi cumpar un sniper si sa decimez clasa politica din Romania unul cate unul, cu cat mai multa sadicitate, un fel de Vendetta… (uitati-va la film ! )
Pe timpul crizei s-au luat niste decizii absolut stupide, care orice economist care a luat peste 6 in examenele e la Spiru le-ar putea cataloga dpre decizii cretine. 25% mai putin la salarii. Impozitare jegoasa, TVA ridicat si alte cacaturi. Orice economist repetent poate sa-ti spuna ca deciziile astea duc la probleme de Cash-Flow, implicit la falimente, intarzieri de plata sau indisponibilitati de plata si alte cacaturi care duc efectiv la somaj si faliment national.
Dar Udrea face un logo de ai-shpe-mii de euro care ne ajuta cu fix… pula. De ce ? Pentru ca suntem niste scartzari si nu stim sa facem un turism cum trebuie. Avem un litoral de cacat si noi vrem sa-l promovam… mda..
Fie turismul nu sufera pe cat sufera alte sectoare din Romania, dar nu mai am nimc de adaugat ca nu vreau sa tocesc tastatura. Ideea e ca suntem adanciti in cacat pana la gat si politicienii spun ca putem sa mai turnam inca un metru de cacat ca plutim.
Clasa politica a renuntat la a mancatul cacatului cu polonicul. Acum il infuleca direct din ceaon.
In fine. Sa revenim la episodul in care am un Sniper in mana…
E normal ca lumea daca nu-i convine de situatia din tara sa, sa poata iesi in strada, inarmata si sa dea jos guvernul. Este dreptul fiecarui om de a purta arma, fara obligatii militare, pentru acea zi speciala in care guvernul trebuie dat jos. Asta spune in al 2-lea amendament din SUA. Si ma gandesc ca asta ar putea fi exemplu pentru guvernantii ce vor urma.
Important e ca poporului sa nu-i fie frica sa spuna ce are de spus, nu ca guverun sa faca ce i se scoala.
Si daca tot am sa omor guvernantii, poate am sa-mi fac un fel de canal pe Youtube, in care sa postez ce doresc de la viitoarea victima inainte de a-l executa. Si daca imi indeplineste cerinta atunci poate il voi ierta.
Gen sa-i cer lu Udrea sa cearna nisipul de pe plaja cu dresurile. Am sa-i dau o zi pentu asta…
Lui Boc dupa ce-i cer sa readuca salariile la nivelul lor, si scaderea TVA-ului am sai cer sa creasca in inaltime cu 25% in mai putin timp decat dureaza sa cearna Udrea toate plajele.
Lui Basescu am sa-i cer sa aduca flota inapoi dupa care sa-si lase suvita sa creasca la loc, altfel ii gauresc scafarlia, iar parlamentarilor si la restul am sa-i pun sa transforme Casa Poporului (o handrama de cladire din chirpici) in asa ceva :


Aaa… si sa i se schimbe numele in Casa de toleranta a Poporului…

Lasă un răspuns

