Iar n-am idee ce pula-n cacat sa scriu…

Sunt cu calculatoristu’ in camera lui si cautam ceva de scris pe blog. Idei pula, chef pula. Fut o basina sa elimin spiridusii diabolici ce-mi rancezesc inspiratia. Da-mi bag pula frate, chiar nimic… in pula mea…
Eh in fine…
Sund de vreo saptamana in capitala imputita a romaniei, fie, este imputita ca sunt o gramada de provinciali pa aicea, ca mine, si nu se spala, ca mine. Maine crek o sa fac si eu un dus. Imi iau sapun !
Dupa cum ziceam, o ard aiurea prin Regie, si peste vreo 2 zile am o restanta de acu’ 2 ani de zile, care am mai dat-o de vreo 5 ori si de data asta chiar am speranta, dovada fiind faptul ca am platit creditele de acum.
Idiot.
Sa va prezint un specimen de cangur minion, gasit chiar in Focsani pe trotuar, l-am surprins in timp ce-si devora prada.
Tin sa mentionez ca s-a basit calculatoristu’. Trebe sa plec la tigara pana se purifica aerul..

One response to “Iar n-am idee ce pula-n cacat sa scriu…

Lasă un răspuns

