M-am speriat…

Mama… deci am apasat butonu’ ala cu Post Nou de la panoul de control de pe wordpress.. si a aparut asta… cacatu asta in care scriu eu acum ceea ce scriu. Sa-mi bag pula … e foarte aiurea. E ca si cum m-as apuca acum sa fac liniute si bastonase pe un caiet dictando, ca la clasa I. Acelasi sentiment idiot.
Scrob e in vacanta si freaca pula tot timpul, motiv pentru care nu are timp de voi ! Dar imi voi face timp sa mai scriu aici imediat ce rasar niste restante din anii anteriori, caci sufletul fumega ura si privirea-mi ucide profi ! (dramatizez in cacat..ce plm fac?! )
Ideea e ca am mai scris si io ceva dupa ‘ai shpe mii da ani si acum ma doare la bas ca sunt in vacanta. Si e misto. E bine. E libertate. E soare. E cald. In pula mea… prea cald… transpir ca un porc constipat.

Lasă un răspuns

