S-a futut copilaria

Eram aseara la bere si cazusem pe ganduri. Nu mai stiam ce se discuta la masa, pierdusem legatura, dar stiu ca eu eram cu gandul la vremurile alea cand chiar ma durea in pula de tot. Dar s-a dus pe apa sambetei. S-a futut !
Gata am ajuns la facultate, probleme, cacaturi de facut, nu-mi mai pot permite sa-mi bag pula in tot ce prind. Acum, mai cu grija,cu tact, observ ceva ce trebuie sa fac, dar totusi ar avea o scapare pe acolo. Gata. Imi bag pula ! Nu mai fac !
Ce frumoase erau vremurile alea. Il buseam pe Mario cu capul de toti peretii. Si ieseau ciuperci din pereti… gaseam lacuste si le legam cu o ata si le primbam pe trotuar. Primul meu animal.
Prima tigara. Atat de inocenta. Atat de inecacioasa. Prima bere. Atat de amara si bauta cu paiul. Prima betie. Nu mai stiam cum sa ma ascund de parinti.
Cred ca deasta e asa frumoasa copilaria. Faci multe lucruri pentru prima data. Lucruri care iti raman acolo in viata si le faci zilnic acum. Lucruri care acum ti se par banale si de care esti dependent.
Atunci sa fumezi o tigara intreaga sa o tragi in piept era o realizare. Dupa care sa fumezi un intreg pachet era o realizare. Dupa… era o banalitate.
Nu stiu dar acum sa mai primesti asemenea senzatii trebuie sa bagi in vena sau sa-ti dai foc la paru de la cur. Just not the same.
Cred ca daca mi-ar injecta careva botox in scrot sa-mi netezeasca pielea nu mi s-ar parea ceva inedit.
Trec anii. Trecem si noi…

Lasă un răspuns

