La revedere Focsani ! Oras putred ce esti…

M-am saturat de orasu asta obosit de la granita dintre Moldova si Muntenia. Focsani… ha.
M-am plictisit pana in maduva oaselor cat timp am stat aici in vacanta, nu ca nu ar fi lume sau ca nu ar fi localuri, lume e destula si localuri indeajunse, nu asta. Orasul e pur si simplu urat. Pentru 100de mii de locuitori cat are ar putea fi ceva mai intretinut, dar nah… Strazile au mai multe gauri decat RoxY Manelista si Sexy Braileanca puse la un loc, cladirile au un strat de jeg pe ele de parca le-ar ajuta la termo-izolare si cel mai rau si cel mai rau este faptul ca pute ! Nu tot timpul, nu intelegeti gresit, doar uneori… dar cand pute… pute!
Dar IL IUBESC !!!! IL IUBESC DIN TOT SUFLETU !!! E orasul meu natal si majoritatea amintirilor si tampeniilor si multe aici s-au intamplat! Plus ca au tigari la bucata ! he-he😀
Momentan n-o sa-mi fie dor de el dar curand o sa mi se faca…

Lasă un răspuns

