Buna dimineata !

Buna dimineata ! La mine in coltul ecranului scrie ca e 6:18 minute. Ma gandesc cum sa incep ziua asta si nu gasesc raspuns. Cu o tigara. Cam asta ar fi raspunsul potrivit.
Dar nu…
Hai mai bine sa incep altfel ziua. Ca doar, si asa, in ultmele zile mi-a mers foarte prost ce dreaq hai sa o incep diferit. Pana acum ma trezeam cu durere-de-pula. Ma uitam buimac in jur si spuneam in sinea mea: „ha nimic schimbat”. Si totusi ma asteptam la schimbare. Nu mai fac aceeasi greeala. Daca vreau o schimbare eu ar trebui sa fiu ala care o face.
Drept urmare am sa incep ziua asta nervos !
Am luat decizia, acum trebuie doar sa o pun in aplicare. Dar cum ? Cum as putea sa ma enervez eu pe cand sunt mai docil decat o vacuta din alpi care da lapte pentru Milka. Pula mea… nici chiar asa, dar cred ca daca ar da peste mine un RATB pe trecerea de pietoni, dupa care s-ar da jos soferul si m-ar fute anal impreuna cu controlorul atunci poate ca m-as ridica in picioare si mi-as cere scuze ca am trecut pe zebra. Cam asta e nivelul meu de docilitate.
Si totusi am gasit raspunsul. E o cale sa te enervezi repede.

Bine acum nu stiu ce e mai rau.
Sa ascult o melodie de la voltaj? sa il ascult pe Guta?
Dar sa-l ascult o melodie de la Voltaj interpretata de tigan… pula mea…

Lasă un răspuns

