Din Regie:Cum iti bati joc de studentii caministi

Sunt mandru ca sunt caminist, in Regie. Sunt mandru ca nu trebuie sa platesc nimic pe luna sa am un pat in care sa dorm. Dar de ceva timp incoace cineva isi bate joc de stidenti, nu stiu, poate fi o conspiratie, dar ma gandesc ca asta chiar vor sa ne alunge de aici.
Totul a inceput cam acum 3 luni in urma cand unu nene imbracat in pungi de plastic si cu ochelari de protectie ne-a batut la usa sculandu-ne din somnoreala si urland „dezinsectia !!”. OK. Intentii bune… „Poftiti inauntru..”. Noi in momentul ala avea un strat de juma de centimetru in camera de gandaci morti si inca 3 milimetri de cacat de gandaci. Bine. Dupa „dezinsectie” am facut curat in camera dupa care am asteptat sa vedem efectul. Parca o zi n-am mai vazut gandaci plambandu-se pe tastatura, dupa care sa vezi minune.SUte, poate chiar mii de gandaci se plimbau in camera noastra a doua zi. Creca idiotul care venise cu dracia de dezinsectie, avea in solutia respectiva apa amestecata cu o gramada de zahar. Creca saracii gandaci au mancat acolo o zi intraga in crapaturile lor, si de aia abia a doua zi au iesit afara sa nu se cace pe zahar.
Idiotii au terminat de renovat baia acum 2 luni. Am asteptat un intreg semestru sa termine, sa ma pot caca fara ca in prealabil sa alerg pe hol sa ajung in celalalt capat. Cand au terminat, surpriza… Nefututii au bagat veceuri turcesti si au scos tronurile. Sa-i fut ! Prima saptamana febra musculara la pulpe de la pozitia incomoda… Si sa vezi ce prostie. Au bagat senzori de miscare in baie. Sa se aprinda lumina cand intri. La ce pula mea ne trebuia asta?!?! De parca un intrerupator e prea greu de folosit. Dar nu… senzori. Laser frate !
Mai recent, cam de 2 saptamani, nu curge apa calda. Doar uneori, la intervale de timp pe care doar Ogica si Mama Omida le pot spune. Si cum nu sunt nici milionar din loto si nici piranda imputita, nu prea am nimerit apa calda. Deja am facut dus de vreo tri ori cu apa asta cancer, dar au inceput sa-mi provoace leziuni tzurtzurii care tzasnesc cu presiune din dus. Ma fut pe ei, iar ! Asadar, am recurs si la metoda chiuveta, care e o versiune mai urbana la „a te spala in lighean”. Foarte misto, sa incercati si voi.
Deci cam astea ar pune capac vreunui arogant ingamfat de ASE, dar nu e tot…
acum 15 minute, ma intorc de la facultate ca ma plictisisiem. Dau jos hainele, inca mi-e somn, sa-mi fac un ness… Pula apa rece !
Sa-i FUT !!!!

Lasă un răspuns

