Vineri e zi de frecat pula

Revenim azi, vineri, 26 februarie in direct senzational din futaiu de la politehnica cu un anunt inportant. E vineri deci e zi de frecat pula en-gros. Si asta am sa fac. Gata cursuri, nu ca m-am omorat cu ele, gata laboratoare,idem, si gata proiecte, aici chiar mi-au transpirat oo-lele de la atata scris.
Nu mai tin minte ce scria in carticica de povesti ce a facut dumenezeu vinerea, dar presupun ca m-a plagiat si el si a frecat pula toata ziua, sau in cel mai bun caz a inventat somnul. Si bun-crestin ce sunt am sa respect regula asta cu smerenie. Si rog ca tota gloata de sclavi politehnisi din regie sa respecte regula asta ca si cum, eu, stapanul, as fi scris-o.
Se spune ca somnul consolideaza memoria. Am s-o consoliez asa tare de o sa-mi aduc aminte ce-am facut intr-o viata anterioara.
Chiar v-ati gandit vreodata ce ati facut intr-o viata anterioara?
Normal ca nu. Ca doar ati fost sclavii unor popoare de romani, bozgori, turci, tatari, slavi si curvele unor nazisti, deci de ce sa va aduceti aminte daca tot va starneste dispret. Fata de voi insiva. Ha. Mandru ca sunt roman… asta e buna…
Bun. Acum sa va bag videoclipul zilei.

AAA… Inca un mesaj important. Special pt voi. Puneti-va cu capul pe scaun si citit mesajul meu de 1 martie special pentru voi !😡😡
أأأ ɐlnɗ ٳ┴εбns

Lasă un răspuns

