Ma apropii de 1000 de view-uri

Au trecut vreo 3 luni de bloging si ma apropii vertiginos(cu vreo 3-4 pe zi) de 1000 de viewuri. Sunt smecher ce pla mea…
N-am vrut sa se ajunga aici, de fapt, nici nu stiu la ce vroiam sa se ajunga, dar plm, e ceva.
Si drept onorare al acestui eveniment am sa derscriu cititorul blogului, asa in viziunea mea.
Sa incep spunand ca cititorul saraciei asteia de blog e student la poli, futut rau si grav afectat de mirosul politehnicii… cu cearcani profunzi de negri se indeapta in fiecare dimineata spre vagauna de facultate la care regreta ca a dat, care isi baga pula si injura sinftii cacatului cu orice prilej cand se simte haituit de profesori si care singura data cand zambeste e cand profu face o gluma stupida si el se nimereste in primele banci… un zambet fortat si pupincurist.
Vreau sa iti multumesc omule! Ca rezisti acolo desi esti spart la buci de toti profii si ca citesti porcariile mele…

Lasă un răspuns

