Imsomnii politehniste

Recent mi s-a futut programul de somn din cauza inomniilor politehniste. va intrebati ce sunt alea? Sa va explic. Luati cateva sute de cursuri cu cateva 3 in 1 -uri plus o gramada de chef sa freci pula in loc sa inveti si asta ai obtinut.
Politehnistul nu vrea sa se atinga de carte, ii este frica…daca ii explodeaza capul? Ma gandeam cum ar arata politehnica ideala.O fantezie.
Imi imaginez cum profesoriite primesc la cursuri cu un zambet pe fatza ca si cum sa spuna „multumesc ca ai venit” dar sa fie asa fel incat sa nu conteze prezenta, sa nu te futa ulterior ca nu ti-ai miscat curu pana in AN-uri. Imi imaginez cum la examen iti da ceva usor si daca nu faci nimic iti mai da o sansa…sa spui o poezie ,ceva…si tot sa te treaca. Cu nota mare…
Imi imaginez cum cainii infuleca frenetici din cadavrele profilor ce nu se comformeaza. Imi imaginez cu ar fi tigari la magazin, si bere la cafenea.
Imi imaginez cum secretara ti-ar spune ” buna ziua domnule student, cu ce te pot ajuta astazi?”. Imi imaginez cum laboratoarele alea infecte ar fi echipate cu cacaturi noi, nu medievale.
Imi imaginez cum studentii nu ar mai avea cearcani de parca s-or fi luat la bataie.
Doar visez…

Lasă un răspuns

