Discutie cu un calculatorist

Probabil ati auzit de Automatica si Calculatoare. Stiti bine de reputatia facultatii.Nu e nevoie sa explic…
Astazi m-am intalnit cu un bun prieten sa frigem o cafea la dozator.E la calculatoare omu deci trebuia sa ma astept la o discutie inlacrimata plina de durere si fir narativ ca de telenovela.
In timp ce bagam fisele in automat omul incepe:
„Ba frate.Bag pula in ea de facultate. De cacat. Sa-mi bag pula in ea.Joi am examen , in pula mea, si dupa cea am strans 5 puncte din 6, adica is trecut nici nu trec in pula mea ! Adica ma chinui un semestru sa fac de un cinci si , pula mea, nu pot sa trec.Bag pula”
Despre omul asta vorbea Teo la Deko Cafe daca nu v-ati dat seama. Nu are vreo propozitie in repertoriul sau de de om ce comunica, care sa nu contina referiri la genitale.
Da sa-mi bag pula daca n-are dreptate…
Nu cred ca e vreun politehnist(la masculin…ca nu e femei la poli) sa vorbeasca despre un examen fara sa foloseasca „pula” ca element de legatura.
Politehnistul foloseste cuvantul pula pentru a contura gravitatea cacatului in care inoata, sa descrie mai bine smecleul in care se afla.
Poli makes victims ! Don’t be one of them !

Lasă un răspuns

