Tigari:pareri (part. 1)

Intru iar in rolul de bagator de seama si o sa-mi dau cu parerea despre diferite tigari care le-am fumat la viata mea.
Incepem cu ce fumez mai des si ce fumez mai rar sau nu am mai fumat demult:
1.Dunhill Negru-sunt tigari tari, doar pe gustul impatimitului, dupa o zi de fumat lasa putina smoala pe gat de parca ai mestecat asfalt toata ziua. Is bune al dreaq si contin 0.9 mg nicotina.
2.Dunhill Albastru-mai slabe decat Dunhill negru, dar imi par ineficiente, neavand destula nicotina.
3.Kent Blue (Kent8)-tigari universale, le paote fuma orice tzoparlan incepator sau orice fumator inrait. Nu sunt rele, nici ca gust nici ca pret.
4.Lucky Strike-Tigari cu o aroma net superioara celor de mai sus, cu cantitate indeajunsa de nicotina, dar au o mica problema. Dupa ce fumezi un Lucky puti a tractorist nefutut de te iau toti in benoclu de park ai fute vaci ca mod de trai.
5.Kent Lung-tigari bune dar care lasa un gust ciudat in gura. Sunt cele mai bune la raportul pret calitate.dar nu sunt pe gustul meu.
to be continued…

Lasă un răspuns

