Pierde vara

Sunt un pierde vara. Asta inseamna ca frec pula tot timpu.La figurat. Mi se rupe, dar uneori, ca acum, parca ma fute oleaca interesu’ sa mai fac ceva din viata mea.
De obicei sentimentu asta vine dupa vreun film cacanar in care e unu prezentat ca mare-pula si ma inspira sa ajun si eu sus. Nush ce plm, orcium nu sunt singurul cu gandurile astea.
Ideea principala e ca nu stiu cum cacat sa scap de gandurile astea ca nu mi se potrivesc. Nu sunt genu sa ma fut cu problemele. Le las sa se scurga pe langa mine ca slobozu de pe botu domnisoarelor de la Basarab cand nu sunt platite pentru repertoriul asta. Sau pur si simplu nu vreau sa-mi bat capul ca stiu ca intr-o zi o sa fie soare, si tigari, si o sa ma doar iar in pula.
Deci tot acolo ajung , ma doare in pula mai mult. It’s good to be yourself again…

Lasă un răspuns

