Ce urasc eu

Urasc plesarii !
Urasc ca odata ce s-au scumpit tigarile vin si bat la usa camerei mele de camin si „Auzi Dragos, n-ai si tu o tigara?”
S-o fut pe mata daca am ! Si bineinteles am ca nu sunt un carnat de om si ma fac ca nu am . Dar mai urasc si altceva. Scuza de ce nu are tigari: „Vreau sa ma las ! ”
Auzi si la coiu asta ! Vrea sa se lase si incarca asta prin a mai fuma o tigara. Daca vrei sa te lasi nu mai fumezi. Te lasi de cumparat poate, dar nu de fumat. Asta e ca sim cum sa bati la usa cuiva si sa ceri 50 de bani. Hai ca accept o data , de doua ori, dar daca baga si scumza aia cu „Vreau sa ma las” s-a dus dreaq. Nu-ti mai dau tigari !
S-o fut pe mata daca iti mai dau vreo tigara ca ma costa pe mine bani k te lasi tu de fumat. De parca am o datorie la el imi cere tigari, de parca l-am invatat eu sa fumeze.
De fumat eu n-o sa ma las niciodata si daca ar fi sa fiu nevoit sa ma las -o sa cer tigari de la altii, doar o sa renunt la ideea de a ma lasa.
Mai urasc oamenii aroganti. Aroganta ma scarbeste ! E ceva mai gretos decat un kil de maioneza in saoarma la chifla. Parca arogantii s-au nascut cu totii cu aceeasi voce si atitudine, deci nu exista vreo diferenta intre ei. Esti arogant… esti la fel ca ceilalti aroganti. Si ma bucur ca sunt aroganti ei, asha , imi starneste un fuzzy-feeling cand vad pe unu arogant ca stiu cum sa-mi bag pula in el si sa-l fut pana-i sar dintii din gura.
Mai urasc atotstiutorii. Sunt aproape la fel de gretosi ca arogantii, dar cu tenta de figuranti- impresionisti ! Fac parte din ei deci ar trbui sa stiu ce-s aia atotstiutori ca doar sunt si eu atotstiutor. Uneori mai gresesc si eu dar mai rar, altii in schimb sunt atotstiutori dar fara pic de cunostinte. Sa-i fut in gat pe specia respectiva !
Mai urasc si facultatea, dar asta nu are loc destul sa scriu aici.

Lasă un răspuns

