Iar s-au scumpit tigarile

Bai frate … IAR !! Da sa-mi bag pula nu cred ca era vreo alta cale mai frumoasa de intra in noul an decat asa!
11lei- Dunhill negru
pfoa…
Nu pot sa-mi tai vena ca-mi tremura mana de la lipsa de nicotina. Ce au vrut sa obitna guvernul prin scumpirea asta?
Ca de lasat nu vor ei sa ne lasam…evident. Poate o avea legatura cu dependenta noastra?!?! Hmmm.. oare?! Asta doar le aduce bani pana la urma. Si nu putini…
Costa cam 2 lei sa produci un pachet de tigari si sa-l distribui.(tu ca firma)
Magazinul isi ia cota parte bineinteles…si restul unde se duce? La zanele din tinutul Nicotinei, nu? Sau asa se mai spune la bugetul statului?! De parca am avea parte de el…
Bai sunt foarte nervos cu scumpirea asta.Am mai scris un articoul(poate doua) despre chesti asta si vad ca nu s-a schimbat nimic. E clar ca cineva nu ma asculta… trebe luate masuri drastice, cum ar fi sa taiam capul cuiva…oricine..nusht dreaq da ma simt in stare sa omor pe cineva pentru o cauza nobila ca aceasta.
Tigarile trebe ieftinite ! Ce aia acciza? Ce aia taxa? Dupa ce ca fura din salarii mai baga si in plus la preturi ! E corect? Sa-i fut in plaman!

Lasă un răspuns

