Sanse la loterie !

Acum aveti sanse reale la loterie !
Da este adevarat…aveti sanse:
Dupa cum reiese din formula de combinari 1 om din 13983816 oameni va castiga potul cel mare.
Asta se ca reduce la o sansa reala de 0.00000715% de a castiga POTUL !!!
Da asta e sansa voastra. Sa profitati din plin de ea.
Sa facem si alte calcule sa ne asiguram ca se merita investitia.Azi un bilet costa 4.4 lei. Noi sa zicem ca nu vrem sa ne asumam riscuri.drept urmare vrem cel putin 50% sanse sa castigam,nu? Da… raspund eu ca voi pe langa ca nu aveti o opinie nu va dau dreptul sa comentati la acest articol.
Deci sa avem o sansa de 50% trebuie sa cumparam cam…
Pff..
Inca calculez…
Ba sa-mi bag…
Aaa…gata !
6991908.000000000060562564649664 bilete.
Hai sa nu fiu absurd numarul de bilete care trebuie sa-l cumparam sa avem macar 50% sanse e de 6991908 bilete.
Nu trebuie decat sa dam 30764395.2 lei pe ele. (307.643.952.000 lei vechi).
Potul azi este de 241.877.334.000
CUM?
Adica eu daca am cumparat bilete sa am macar juma de sansa sa iau potul, am sa dau pe ele o valoare mai mare decat am sa castig … cu vreo 60 de miliarde.
CONCLUZIA:
Aruncati o moneda in aer. Alegeti o fatza.
Daca a cazut fatza aleasa ati pierdut 60 de miliarde.
Daca nu a picat fatza aleasa ati pierdul 300 miliarde!
Spor la joc !
Uite ma ca nu’s asa porst la mate !🙂

One response to “Sanse la loterie !

  1. Pingback: Focsani-hometown de cacat « Blog de Politehnist : Live from the Dungeon !

Lasă un răspuns

