Regie – cacatul la care ravnesti din plin !

Imi amintesc cu drag de gandacei, acei  prietenosi maidanezi de pe langa shaormerie, de furnicile harnice de pe tejgheaua de la geam ce carau ca proastele toate firimiturile, de dragii nostri colegi de palier de la automatica, mereu terminati si fututi anal de facultatea lor de kkt, imi amintesc de femeile de servici cu glasul lor mirific ce inlemnea orice ureche inspre care tipau proastele la 7 dimineata, imi amintesc de germenii de pe langa gura veceurilor turcesti de pe hol pe care ne cacam cu totii, evitand bineinteles gaura deoarece acolo se caca doar fraierii… mda. Imi e dor de fauna locala din regie pe scurt.

Bai frate am uitat sa-ti spun. Am ramas cu 3 restante. Sunt mai presus de orice fiinta, in varful lantzului trofic, galopand printre marile genii ale secolului cu fruntea sus si un aer de superioritate.

Mai bine las bullshitu poetic si let’s cut to the chase.

Faza e , ba, am 3 restante. Putine , ce plm, doar sunt la poli… 3 restante E putine ! Dar tot sunt prea multe pentru cei care au decis sa ne dea camin in faimosul P18. Cum? ati ziceti voi… Cum de in crescatoria aia de meci ce e P18 sa se ceara 2 restante??!?!!? E anormal. Raspunsul meu: NU e anormal. Si asta din 2 motive:

1.We are living in Romania

2.Suntem la poli, ce plm, trebuie sa lasam acolo cateva camere pentru a stabili ca si cum o marja de shpaga pt admin. E normal nu va mai ambalati ca daciile.

Si uite ca incepe anul III si eu sunt iar cu cacatu la cur. Sa-mi bag pula. Cazati careva om care nu strange dupa el si ii place sa frece menta pn dimineata cand se culca?

Bai frate si parca deja mi dor de jegu ala de camera cu 2 paturi supraetajate , o masa si podea… aveam tot ce imi trebuia, ma obisnuisem sa ma multumesc cu nimic si acum nu am nici atat.

Lasă un răspuns

