inainte sa ma duc la mariri… un cuvant de la sponsori

„Sa ai grija sa inveti acolo.. ca pe acasa nu prea te-am vazut…”

Asta mi-au spus parintii cu o zi inainte de restante. Asa am sa fac . La o adica… trebuie sa invat si eu ceva in plm.. ca am futut 2 luni din vara timp in care puteam sa fac si eu ceva legat de viitorul meu, asta nu-i nimic.. nu e prima data. Pula mea.. ma gandesc la fetel profilor knd ar sa ma pice si in toamna futuiash in gura de carnati… deja sunt suparat pe ei si nici macar n-au apucat sa imi dea vruns subiect.. de fapt.. ce subiect domn’le.. ma cac pe el.. nu vreau nici un subiect ! vreau sa le zambesc .. si sa ma treaca .. ce pula mea atata futeala pana sa scapi de emotii.. adik .. dupa ce ca trebuie sa te chinui sa scoti un ranjet din bot… sa te mai puna sa si scrii.. da ce pula mea imi trebuie sa demonstrez k stiu… la ce-o sa ma ajute.. ?! pula .. la nimic.. tot taxmietrist ma fac.. da macar sa am si io o facultate acolo… deci gata nu mai invat..

Vedeti ce repede am uitat ce spun parintii? .. un fleac.. nu mai sunt la varsta aia idioata sa mai ascult de ei… ce pula mea stiu ei? nici macar sa intre pe mess nu stie vreunu..  da in fine…

eu visez sa fiu integralist.. da cat de mult visez asta… sa stau cu pulan soare toata ziua pe malu baltii din care scot numa cacalai de pesti si sa ma bas pana mi se dilata creierii frecandu-mi pula si scapinandu-mi coaiele de un scaun rotativ din piele.. in timp ce stiu ca nu am nici o grija ca la toamna n-am sa-mi fut 2 saptamani cu cacatu dardaind in mine si injurand in gand profii pana mi se face rau… da visez.. c naiba.

tot ce a ramas din mine sunt visele …( pauza k am futut o basina de crek am trezit parintii).. gata .. nu s-au trezit..e bine. Vise si iar viste.. visez sa iau examenele cum isi ia PSDul voturi intr-o cabina de vot din Namoloasa duminica la 9 dimineata.. vreau sa vina peste mine valuri de examene luate cat falfai pula de 2 ori prin aer si misc ritmatic bucile de parcas o curva proasta de la ??? Bambi ?!?!.. in fine… iar visez

politehnistul s-a nascut visator … sau filo(z sau s)of nust.. da nu ne-am nascut cu matematica, fizica sau mecanica in sange… asta e adevarul suntem niste visatori in primul rand… apoi roboti… altii mai ca mine poate niste roboti de bucatarie cu softuri de capsatoare.. iar am bagat o basina.. imi garaie curu in ultima vreme de ingalbenesc peretii.. dupa cum ziceam… oameni ne-am nascut.. nu masinariile alea plictisitoare care vor profesorii sa devenim … da-io in cacat de hamalandri (ce-o mai fi si ala..)

uie aici filozof.. e 5 dimineaa si de plictiseala scriu un cacat deloc funny p blog ca sa-l citeasca pulea… da macar mi-am umplut timpul

Lasă un răspuns

