Ce frumoasa e viata !!!

Da , e frumoasa… mai ales ca roman ce m-am nascut. Cum sa nu te bucuri de ea cand esti in ajunul sesiunii de toamna( un fel de sarbatoare a politehnicii… ne bucuram cu totii de ea), ai 8 materii din care una trebuie repetata si la alta de refacut laboratorul, cum sa nu te bucuri cand stii ca acea binecuvantare a profesorului care priveste in ochiii tai umili si plini de nerabdare nu mai vine odata si te gandesti la punctele de credit ca si cum ar fi copii tai. 5 !!! Cinci nu mai mult dom’ Profesor !

Dar fie… dupa cum ziceam, sunt roman, sunt si alte metode de a rezolva examenle… dar nu-s pentru mine ! NU ! Ca roman cinstit si onorabil nu voi recurge la astfel de metode, NU ! Nu atat timp cat eu chiar vreau sa invat ceva , nu atat timp cat o sa-mi trebuiasca acel ceva, nu atat timp cat nu am bani in buzunar pentru asa ceva. Imi voi baga pula da toata silinta sa imi invat si sa promovez examenele respective.

Desigur trebuie sa privesc asta ca o investitie… o investitie in mine pentru viitor, deoarece intr-o zi voi ajunge mare si poate va trebui sa transmit mai departe ceea ce am invatata. Desigur poate si un handsfree sau un poix cu cerneala incolora poate reprezenta o invetstie( poate chiar mai buna, cel putin pana termin) dar dupa cum spunea „renuneratie mica, dupa buget”…

Asadar sa ma pun cu curu pe carte pe invatat si sa speram ca totul o sa iasa bine, daca nu… noi sa fim sanatosi!

Multa bafta celor din situatia mea , si va mai astept pe blog !

One response to “Ce frumoasa e viata !!!

Lasă un răspuns

